اتحادیه هواداران سایبری سپاهان اتحادیه هواداران سایبری سپاهان عاشقان سپاهان
عاشقان سپاهان
اخبار و مقالات و تحليلها درباره باشگاه سپاهان و ورزش استان اصفهان

 کریم قنبری که در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان به جای منصور ابراهیم‌زاده به میان خبرنگاران رسانه‌های گروهی آمده بود، اظهار داشت: ناراحتم که به عنوان مربی حریف سپاهان مقابل این تیم قرار می‌گیرم، بعد از ۲۲ سال مقابل تیمم می ایستم و بغض گلوی مرا گرفته و نمی‌توانم صحبت کنم اما هیچ کس متعلق به یک باشگاه نیست و متعلق به کل ایران است. 

وی در مورد شرایط بازی‌های هفته‌های پایانی اظهار داشت: بازی‌های پایانی برای تیم‌های بالا و پایین جدولی سخت است و ما نیز به آسیا امید داریم بنابراین باید در هفته‌های پایانی نتیجه بگیریم؛ سپاهان همیشه سپاهان است و اگرچه این تیم در هفته‌های پایانی افت و خیزهای داشته اما ما به بازی آن مقابل الاهلی نگاه نمی‌کنیم و به بازی‌های طول فصل این تیم نگاه می‌کنیم؛ این تیم بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان آن هستند که درون زمین نتیجه مسابقه را تعیین می‌کنند. 
قنبری در پاسخ به این سئوال که در بازی با سپاهان به دنبال حداقل امتیاز هستید یا حداکثر امتیاز، گفت: مسلماً ما ابتدا به دنبال تساوی و بعد ۳ امتیاز هستیم و در زمین نشان می‌دهیم که برای برد به میدان آمده‌ایم؛ نباید بی‌محابا حمله کنیم چون سپاهان مهاجمان زهردار و خطرناکی دارد و ما سعی می‌کنیم با برنامه‌ای که داریم به پیروزی برسیم. 
وی در مورد مصدومان تیمش گفت: یعقوب کریمی، گوران، هادی شکوری، میثم حسینی در بازی فردا مصدوم هستند و به همین دلیل ما از آنها استفاده نمی‌کنیم. 
مربی تیم نفت در مورد نتایج این تیم در فصل جاری گفت: ما با نفراتی که داشتیم، در کنار مدیریت خوب باشگاه به دنبال نتایج مطلوب و کسب سهمیه بودیم و برای ادامه این نتایج خود باید از این ۴ بازی ۱۰ امتیاز گرفته و در بازی رودرو با فولاد باید حتماً برد بگیریم تا سهمیه را ازآن خود کنیم. 
وی با اشاره به باخت تیمش مقابل سپاهان در نیم‌فصل نخست گفت: سپاهان دارای نفرات با تجربه‌ایست، هرچند که ما نیز نفرات باتجربه‌ای داریم اما بازیکنان باتجربه سپاهان آن نتیجه را تعیین کردند و پنالتی سپاهان باعث باخت ما شد اما تیم ما جوان است و به دنبال گرفتن نتیجه خواهد بود. 
قنبری در مورد اینکه شانس قهرمانی استقلال بیشتر است یا سپاهان، افزود: هر دو تیم شانس قهرمانی دارند، بازیکنان خوبی در هر دو تیم هستند اما سرمربیان باید از این ابزار استفاده کنند و به نظرم بازی رودررو تعیین کننده قهرمانی است. 
وی در مورد گلزنی هافبک‌های تیمش گفت: تاکتیک ما فقط گلزنی مهاجمان نیست و هافبک‌های ما هم خوب گلزنی می‌کنند؛ ما در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی گرفتیم و آنها در نتایج ما تأثیرگذار بودند. 
مربی نفت در مورد خستگی سپاهان از بازی استقلال در بازی‌های آسیایی اضافه کرد: فدراسیون باید رعایت حال تیم‌های آسیایی را بکند تا اینگونه نشوند زیرا مسابقات جام حذفی برنامه خوبی نداشت و حتی تا چند ماه قبل معلوم نبود که جام حذفی برگزار می‌شود یا خیر و فدراسیون با این کار به پیکره تیم‌های آسیایی ضربه می‌زند. 
فولاد مبارکه سپاهان و نفت تهران فردا از ساعت ۱۷:۳۰ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر می‌روند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, توسط سيدعليرضاسجاد